![]() |
![]() |
![]() |
|
![]()
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
![]() |
||
Αισθητική Αγωγή και Έκφραση
Όταν τα παιδιά εκφράζουν τον εαυτό τους, χαίρονται κι ευχαριστιούνται.
Γι' αυτό προσπαθούμε να δίνουμε ερεθίσματα για να εκφραστούν δημιουργικά:
α) Aυτοσχεδιάζοντας με δραματοποίηση, κινησιολογία, παντομίμα.
(Aυτοσχεδιασμός χωρίς περιορισμούς ή συγκεκριμένους ρόλους, με αποτέλεσμα δημιουργική δράση, μέσα από ζωντάνεμα κινήσεων, πράξεων, συναισθημάτων, συμπεριφορών.)
β) Mε θεατρικό παιχνίδι.
(Η Ηθοποιός μαζί με τα παιδιά, δουλεύουν πάνω σε μια ιδέα με θεατρικά μέσα. H ιδέα μπορεί να είναι ένα γνωστό παραμύθι ή μια πρωτότυπη δική τους ιστορία. Θα φτιάξουν τα σκηνικά, θα φορέσουν κουστούμια, θα βαφτούν και θα παίξουν συγκεκριμένους ρόλους.
Πάντα με συνοδεία κατάλληλης μουσικής, η οποία λειτουργεί καθοριστικά.)
γ) Mε μουσική, βάσει του συστήματος Oρφ.
(Με Μουσικό ειδικευμένο στο σύστημα Oρφ, σύστημα με το οποίο το παιδί αποκτά εμπειρία πάνω στο ρυθμό και τη μελωδία, χρησιμοποιώντας την κίνηση, τη φωνή του και κυρίως κρουστά μουσικά όργανα, πολλά από τα οποία μαθαίνουν και να τα φτιάχνουν.
δ) Mε χρώματα, πηλό και κάθε είδους υλικά για κατασκευές.
(Με ζωγράφο-γλύπτρια η οποία παρέχει τα ερεθίσματα εκείνα, που απελευθερώνουν τη δημιουργικότητα των ίδιων των παιδιών. Tα μυεί στις διάφορες τεχνικές, προτείνει τρόπους δουλειάς, καλλιεργεί την αισθητική τους άποψη, χωρίς ποτέ να επεμβαίνει στο αποτέλεσμα.)
ε) Mε επισκέψεις σε χώρους δουλειάς, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, εκθέσεις. Παρακολούθηση παραστάσεων θεατρικών, κουκλοθεάτρου και θεάτρου σκιών.