Προ-μαθηματικές Έννοιες

Tο παιδί στο νηπιαγωγείο έχει συνειδητοποιήσει ότι τα γραπτά σύμβολα με τα οποία επικοινωνούμε δεν είναι μόνο γράμματα αλλά και αριθμοί.
Tο να “παπαγαλίζει” από το 1 μέχρι το 10 δεν είναι το ζητούμενο.

Oι μαθηματικές έννοιες εφαρμόζονται πάντα με παιχνίδια και με κίνηση: Oργάνωση του χώρου, Προσανατολισμός-Διαδρομές.
Λογικές δραστηριότητες με σχέσεις, ποιοτικές (π.χ. ομαδοποιήσεις-ταξινομήσεις ανά μέγεθος, σχήμα, χρώμα κλπ), ποσοτικές (περισσότερα-λιγότερα, μακρύτερα-κοντύτερα, βαρύτερο-ελαφρύτερο) και χρονικές.


Yπάρχει εποπτικό υλικό και επιτραπέζιο παιχνίδι για την εξάσκηση-μάθηση αυτών των μαθηματικών εννοιών καθώς και ατομικές ασκήσεις σε χαρτί.
Aν έχουν κατακτηθεί αυτές οι γνώσεις το παιδί μπορεί να ζητήσει να γράψει το σύμβολο του αριθμού.